Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

HOGYAN TÖRTÉNIK A TERMÉKEK KISZÁLLÍTÁSA?

Ha olyan terméket rendelsz, aminél azt látod, hogy "SAJÁT RAKTÁRRÓL AZONNAL", azt a 14 óráig beérkezett rendelések esetében még a rendelés napján feladjuk! Ezt a futárszolgálat a rendelés másnapján megpróbálja kézbesíteni.

Ha olyan terméket is rendelsz, ami "ELŐRENDELHETŐ", akkor ennek várható beérkezéséről telefonban tájékoztatunk!

Apropó, telefon. Kérjük, hogy rendelés után figyeld telefonod, mert mi minden esetben egyeztetünk veled, hogy elkerüljük a lehetséges félreértéseket, és a számodra megfelelő időpontban adjuk fel a rendelésed.

MI TÖRTÉNIK, HA VALAMI KÖZBEJÖN, ÉS MÉGSEM TARTÓZKODOK A MEGADOTT CÍMEN?

A futárszolgálat minden esetben megpróbálja újra kézbesíteni a csomagod a következő munkanapon. Ha ezt már előre látod, akkor kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot előre a futárral. A futár számát minden esetben e-mailben fogod megkapni az első kézbesítési nap reggelén. Ha kétszeri próbálkozás után sem ér el a futár, csomagod visszakerül hozzánk, amit kérésedre újra fel tudunk adni, de ebben az esetben sajnos már csak a mindenkori szállítási díjunk felszámolásával.

MIT TEGYEK, HA A FUTÁR SÉRÜLT CSOMAGOLÁST AKAR KÉZBESÍTENI?

Ilyen esetben javasoljuk, hogy ne vedd át a csomagod, vagy ha át is veszed, mert nem tűnik komolynak, akkor is vetess fel róla jegyzőkönyvet a futárral, hogy védve legyél, hiszen ilyen esetekben a futárszolgálaté a felelőség.

KIBONTHATOM A CSOMAGOT FIZETÉS ELŐTT?

Sajnos nem, a futárszolgálat nem engedi meg ezt. De aggodalomra nincs ok, hiszen mi minden esetben ellenőrizzük a becsomagolt termékeket, amelyről videofelvétel is készül. Így 99%, hogy az általad megrendelt termékeket tartalmazza a doboz! Mi van, ha bejön az a bizonyos 1%? Ebben az esetben hívj minket a +36704200800-as telefonszámon, és kollégáink ellenőrzik a bejelentésed, és ha mi hibáztunk, akkor természetesen pótolni fogjuk a hiányzó terméke, vagy cseréljük a hibásan küldött terméket az általad rendeltre, természetesen a mi költségünkön!

FIZETHETEK A FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL VAGY SZÉPKÁRTYÁVAL?

Sajnos nem. Ha bankkártyával szeretnél fizetni, akkor kérjük, használd oldalunkon a BARION BANKKÁRTYÁS FIZETÉS opciót.

Ha SZÉPKÁRTYÁVAL fizetnél, akkor azt csak előzetesen, szépkártya szolgáltatód felületéről tudod kezdeményezni a UKPECA.HU WEBÁRUHÁZ ÉS HORGÁSZBOLT, mint kártyaelfogadó részére történő utalással. Ebben az esetben a pénz beérkezése után tudjuk megkezdeni a kézbesítési folyamatot, ami előtt telefonon egyeztetünk veled.

MI TÖRTÉNIK, HA A CSOMAGBAN LÉVŐ TERMÉK MÉGIS SÉRÜLT, VAGY HASZNÁLHATATLAN?

Ilyen esetekben küldj nekünk emailt az info@ukpeca.hu email címre, lehetőleg fényképpel, és mi gondoskodunk a termék cseréjéről. A gyorsabb ügyintézés érdekében hívhatsz is minket a +36704200800-as telefonszámon.

MEGGONDOLTAM MAGAM, VISSZAKAPOM A PÉNZEM?

Igen, ezt törvény szabályozza. Nem kell mást tenned, csak a kézhezvételtől számított 14 napom belül visszajuttatnod nekünk a terméket. Ilyen esetben ne felejtsd el a megrendelés visszaigazolásával kapott ELÁLLÁSI NYILATKOZATOT kitölteni, ahol dönthetsz egy esetleges termékre történő cseréről, vagy akár a rendelés értékének visszautalásáról is. A termék(ek)et a UKPECA.HU WEBÁRUHÁZ ÉS HORGÁSZBOLT, 1211 BUDAPEST, II. RÁKÓCZI FERENC 107-115 C címre küldd el. A visszaküldés költségét neked kell fedezned.

NEM JÓ A MÉRET, KI TUDOM CSERÉLNI?

Igen, ebben az esetben is ki kell töltened az ELÁLLÁSI nyilatkozatot, ahol találsz erre megfelelő sort. Ide írd be kérlek a kívánt méretet, és juttasd vissza hozzánk a terméket a UKPECA.HU WEBÁRUHÁZ ÉS HORGÁSZBOLT, 1211 BUDAPEST, II. RÁKÓCZI FERENC 107-115 C címre. A visszaküldés költségét neked kell fedezned.

A TERMÉK HASZNÁLAT KÖZBEN TÖNKREMENT. HOGY ÉRVÉNYESÍTHETEM A GARANCIÁM?

Nálunk nincs javítás, csak csere, azaz vagy teljes terméket, vagy annak egy részét cseréljük. Orsó esetében pl. a teljes terméket cseréljük, míg bot esetében általában tagot küldünk. Garanciális ügyintézés esetén küldj nekünk képekkel ellátott emailt az info@ukpeca.hu címre és hívd a +36704200800-as számot. Mi ezek után szerviz lapot veszünk fel, és elkezdjük a gyártóval a termék garanciális ügyintézését. A döntésről, és csere esetén a várható kiszállításról telefonon fogunk értesíteni.

NEM TALÁLTAM VÁLASZT A KÉRDÉSEMRE. MIT TEGYEK?

Ha további kérdésed lenne, akkor állunk rendelkezésedre a +36704200800-as telefonszámon, vagy az info@ukpeca.hu email címen!

Köszönjük, hogy végig olvastad!

ukpeca.hu